2 x Buddah!

Vilken vacker vintermorgon det är. Massor med snö som lyser upp den annars så mörka morgonen.
Är glad idag för jag fick lite sovmorgon idag. Buddah är en pigg kille som ville gå upp strax innan 5.30. Älsklingen var snäll och gick upp och jag sov vidare.
Men idag ska vi inte klaga, han har sovit riktigt bra. Han sov bra även på dagen, båda barnen samtidigt. När vi kom hem efter lunch igår sov dom i ca 2,30 timmar. Jag hann med att riktigt vila ut =)

Jag smet iväg en sväng igår eftermiddag när barnen och pappa lekte. Behövde köpa en vettig vintermössa till Buddah. Alla Melles från förra året är förstora, så dom åker ner för ögonen eller snurrar runt och skymmer ögonen.
Fyndade två bruna skönheter som passar hans overall. Dom kostade 29 kr/st, så både fick följa med. En var i strl 48 och den andra i 50, visste inte riktigt vilken som skulle passa. Men båda satt perfekt!
Han fick även en body och ett par sköna byxor, även dom var nersatta. Lika bra att köpa när det är billigt ;-)


Min favorit är den andra. Härlig tjock fuskpäls som värmer. Den första ser mer hillbilly ut ;-)

Nu blir det kaffe och frukost, sen åker jag och grabbarna till vårdcentralen för att jag ska blodprover. En liten playdate med Sofie kanske också hinns med?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback