Dagens sanning


När man tänker efter så vet man att det stämmer. Det finns inget som är omöjligt, livet är fullt av möjligheter!

Idag är en sådan dag då jag vägrar att ge upp hoppet. Än finns möjligheten och inte förän jag har det svart på vitt tänker jag ge upp.
Lämnade in bilen på BIVA vid 8 imorse. Barnen hade vaknat tidigt så det var inga större problem att ge sig ut. Blev en skön men kall promenad hem till mina föräldrar på fika. Innan vi gick därifrån bjöds det på stekt potatis och korv. Gott säger jag men Melle säger nog gudomligt. Ungen åt och åt och åt. Tror han fick tre potioner innan han avslutade det med två kex.
Tog mig en sväng till stan med barnen och det tog inte lång tid innan dom somnade. Handlade lite saker till dopet och sedan en skön promenad från stan för att hämta bilen. Var inte lika kallt på vägen tillbaka som på morgonen.

I eftermiddag blir det en sväng till jobbet för att handla lite. Christian har J, så vi passar på att åka iväg medan han är borta.

KRAM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback