En påfartssträcka

Hade en helt otroligt mysig kväll med Sofie igår. Vi satt och fikade på nya Espresso house och bara hade det gott. Lite skvaller, lite tankar och massor med skratt. Som alltid när jag är med min fina.

Vi pratade bla om livet. Hur annorlunda vi lever mot NU och DÅ. Självklart har inte allt ändrats sen vi fått barn men hur vi prioriterar vår tid är ganska annorlunda. Vad vi anser är viktigt nu var kanske totalt meninglöst för fyra år sedan.
Det vi kom fram till är att livet vi levde innan vi fick barn kändes som en påfartssträcka. En påfartssträcka till det verkligen livet. Det livet som började 01.06 den 17 feb 09 får vår del. Den dagen då Melvin föddes, då började mitt liv på allvar!

Hur upplevde NI som fått barn att livet blev?? Kanske ni inte alls håller med mig!?

Jagär glad där jag befinner mig i mitt liv just nu. Jag har några små tankar och funderingar som jag vill räta ut innan årets slut. Och jag vet att mycket snart kommer jag ta ett beslut i dom frågorna. När jag väl gör det kommer jag att kunna andas lätt!

Önskar er en härlig söndagsmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback