Liten & nätt, lätt som en plätt


Invigning med massor av ljus, ME LÖÖÖVE!

Kvällens alla ljus är nu tända. Maten står i ugnen och snart ska vi slå oss ner och njuta av hemmagjord lasange. Blir att äta vid matsalsbordet i vardagsrummet. Brevid vår nya skönhet.
Jag ser det som en födelsedagspresent. Fick presentkort för att just kunna köpa ett litet bord att ha just här. Men det är först nu jag hittat ett som jag gillar. Eller rättare sagt älskar =D


Mitt altare, kommer bli mer kort på båda barnen.

En liten låda som ska få en ny knopp med tiden.

Ljuslyktor i alla dess former.

Ett litet hjärta i betong som pricken över Iet.

Det tar mycket mindre plats än det förra. Det har nu tillfälligt fått flytta ut till hallen. Gör sig bättre där än vad det gjorde i vardagsrummet.

Nej nu serveras maten. Ska nog ta mig ett glas vin, Gud så gott. Sen blir det att sjunka ner i soffan och titta på LHC.
Ni får inte glömma att titta på reprisen av Pensionärsjävlar på kanal 5 kl 21 ikväll. Ska vara hysteriskt roligt = MÅSTE SES =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback