Soffläge

Nu är vi mätta och belåtna efter dagens sim. Melle har plaskat som aldrig förr. Idag fick han sin första kallsup men det hindrade inte honom. Han hostade lite och sen simmade vi vidare.
Jag tycker det är få saker här i livet som slår hans lyckliga ögon när han hoppar i från kanten. Det lyser om hela Melle och jag tror det är 30 min av ren glädje för honom.
Efter simmet stannade vi till på Stångebro och köpte med oss mat hem. Vi var alla ganska hungriga, utom Mille som sov som en stock. Blev en god tunnbrödsrulle för min del. Känner mig lite som en med där jag ligger i soffan. Mätt som en plätt!

Snart ska barnen nattas, i allafall Melle som är extra trött efter simmet. Och han är inte den enda, även jag sover extra gott efter att ha badad =) Tar faktiskt på krafter, mer än man tror.

Hoppas ni har en mysig kväll!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback