Sparkling champange!

Gårdagens naglar blev julnaglarna. Det är dom här ska hänga med till julen. Men till nyår blir det att fixa nya, blir något som passar till den högtiden. Kan tänka mig en explosion av glitter.

För mig är det viktigt att ha röda naglar till jul, vet inte varför!? Känns som det är det enda som passar. Har aldrig annars den färgen mer än till julen. Tredje året i rad nu.
Första året var det helröda med guldglitter som "rann ner" över toppen. Förra året blev det rött med guldtoppar och igår blev det rött med champangeglitter. Det är inte lika "gult" som guld, utan lite mer milt i tonen. Får nog säga att det blev lite av en favorit!


En härlig röd färg med pärlemor i och för att toppa det champange. Det kan inte gå fel med champange ;-)
_____________________________________________

Just nu så ligger mina två små och sussar så gott. Mille sov som en prins under tiden vi var ute och lekte på förmiddagen med Sofie och barn. Melle valde att somna i vagnen medans jag handlade lite innan vi for hem. Sedan dess har det varit full rulle här hemma.
Mannen brukar komma hem en sväng mellan jobbet och J på tisdagar men idag blev han riktigt sen. Möten gjorde att det drog ut på tiden men han kom hem med roliga nyheter =D

Ska nu ta och beställa mig en almanacka, passar på när det är lugn och ro. Behöver en för att ha koll på allt, mitt huvud klarar inte det på egen hand =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback