Tidig morgonstund!

Dagen började vid 05 idag. Mille var då täppt i näsan och kunde inte somna om. Blev att gå upp och mysa i soffan till barnprogramen.

Har bävat för att den här måndagen ska komma. Det är Emmas sista dag på jobbet innan hon går hem för att få sin lilla bebis. Jag vet ärligt inte hur jag ska klara mig utan henne??!! Har gått till henne i 2 år och varje tillfälle har varit en avkoppling. Vi har skvallrat, pratat och skrattat i massor!
Vart jag tar vägen nästa gång naglarna ska fixas vet jag inte? Har jag tur så kanske kanske kanske orkar hon att ta emot lite besök hemma. Men det är inget jag räknar med. Vet hur det är när man ska ha sitt första barn och hur tiden ser ut efter. Det sista man vill är att jobba =)
Men jag vet att det kommer lösa sig. Är henne som person jag kommer sakna. Naglar det kan någon annan fixa!

Nu blir det att fixa håret och sedan klä på barnen innan vi ska åka hem till mina föräldrar. Dom är gulliga och ser efter barnen under tiden som jag är borta. Och har dom tur väntar en fika på stan med bästa mormor & morfar ;-)

Krama någon du tycker om lite extra idag!!


Kommentarer
sofie säger:

visst är det härligt med morgonpigga barn?? man får ut mycket av dagen iaf =) här blir det lite tvätt o pulkaåk idag. skönt med en lugn måndag. funderar även på att köpa en bandvagn att åka med.. vad tror du? ha en fin dag nu! pussis

2010-11-29 | 08:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback