Time well spend!

God kväll därute i stugorna!

Då börjar den här lördagen att lida mot sitt slut. Men än är den inte över. Jag avslutar min med godis och Så mycket bättre på tvn. Vilket underbart program det är! Att så mycket kärlek kan rymmas i ett program.

Dagen har spenderats med två glada och ibland mindre pigga barn ;-) Vi var hos mamma under tiden som karln spelade poker. Som idag gick mindre bra, han är redan hemma. Men det är väl otur i spel, tur i kärlek!?
Tog en sväng på seneftermiddag till IKEA. Där var vi inte ensamma en regning dag som denna. Men jag fick med mig ljus, en ny tvålpump, ljusslinga och lite annat smått. Var på jakt på efter sett med flaskor men dom var slut. Får bli en annan gång.
Vi avslutade kvällen med att äta en bit smörgåstårta. Gud så fint det satt =D Kommer somna som en prinssesa ikväll!
Imorgon ska jag även visa vad jag fick av min gulliga mamma idag. Ett par nya favoriter, det vill jag lova er!



Skitungarna häromdagen. Nu ser man dom två små risgrynen i underkäken på Buddah.

Ska nu se klart på programmet. Älska Petters tolkning av Tuff brud i lyxförpackning...


Kommentarer
sofie säger:

kikar in i pausen jag. håller med om att petter var riktigt bra. tror petra kan lyckas fint med =) ska bli kul o se imorgon vad du fått för fint. nyfiken i en strut ;) sov gott sen! pussis

2010-11-13 | 21:08:14
Lisa säger:

Vad glad jag blir när jag ser att du lämnat ett litet kärleksavtryck. Det är som en sol på en grå himmel gumman!

Lovar att du kommer tycka om dom ;-)

Hoppas vi ses snart gumman!



Puss puss

2010-11-14 | 11:26:43
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback