Torr luft

God morgon!

Fy vad jag hatar den här torra luften som kommer nu när det blir kallt ute. Mille har den senaste veckan blivit täppt i näsan när han ska sova. Spelar ingen roll att vi ställer in skålar med vatten på elementet, det blir inte fuktigare luft. Har även öppnat upp alla luftspjäll i huset men inget hjälper. Högläge på huvudändan av sängen är även det inte tillräckligt.
Inatt sov han och jag på soffan. Jag fick halvsitta upp så han kunde andas bra och då funkade det att sova. Men själv är jag helt paj i nacken idag. Men det tar jag mer än gärna, allt för mina barn. Det viktigaste för mig är att dom har det bra!
Blir att inhandla ny nässpray idag och ge Mille. Det verkar funka ganska bra men den vi har hemma är nästan slut. Är inte mycket som kommer ut ur den. Blir att ta nya tag ikväll och hoppas på en bra natt?!

Önskar er en skön start på den nya veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback