Batteriladdning

Den här dagen försvann alltför fort. Har tagit igen "missad" med mina älsklingar. Dom har gett energi och kärlek til mitt hjärta.
Gårdagen och en del to dos på dagens schema har gjort att jag nu är riktigt trött. Är inte helt ovanligt att jag ligger och sover som en gris i soffan när barnen somnat =) Men jag har nog inte helt kommit in i rutinen att jobba och vara hemma med barn. Det handlar bara om att vänja sig.
Kvällen har bestått av veckohandling på Maxi med Melle. Pappa och Mille fick vara kvar hemma. Vill gärna göra saker med bara Melle. Allt handlar om att han inte ska känna sig bort prioriterad. Han ÄR och kommer ALLTID vara min Mellesork. Hans tid som liten är kort och snart kommer han vara stor och avsky att jag ska gulla med honom ;-)

Nej nu tackar jag för mig och kryper ner i sängen. Ska lägga mig och lyssna till Milles små söta andetag. Tacka för att jag får vara här!
Natti natti & dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback