En uppe, X antal kvar

Huvudet värker, avskyr huvudvärk. Att koncentrera sig kräver all kraft jag har. Det jäkligaste är nog när Mille skriker. Hans höga toner tränger in i öronen och får mitt huvud att pulsera. Det är i dessa lägen som jag får lust att bara lägga barnen och mig själv i sängen och dra täcket över huvudet.

Såg i allafall när jag skulle ge Mille mat att första tanden nu börjat att titta fram. En liten liten bit av tandköttet har öppnats upp, äntligen. Hans kommande tänder gör att han vaknar och vill vara vaken en stund mellan 04-05 på nätterna. Nu kan dom resterande tänderna med titta fram så vi kanske kan få sova lite. Mitt sömnkonto står på minus och extra energi är svår att samla på sig.
Hans humör på dagarna är i allafall det bästa. Han älskar att springa runt i sin gåstol och leka med Melle. Dom visar sådan glädje till varandra. Mille håller ofta ett stenhårt grepp i Melle och gillar inte när han går ifrån honom. Det är syskonkärlek det!


Världens lyckligaste lillebror.


Som jag älskar dessa två, villkorslöst!

Får bli att ta en treo nu och sedan läsa dom sista kapitlen i min bok. Vilken hit och jag ångrar inte för en sekund att jag köpte den =D
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback