Godbitarna

Här har ni några utav dom fynden jag gjorde förra måndagen när vi var i Ullared. Det jag var mest på jakt efter var orkiderna och självklart kom jag hem med två =D


Söta bestick till Melle och ett regnställ som är lätt fodrat. Var det bästa enligt Sofie, och henne litar jag på ;-)

Grabbarna fick varsinn tavla som ska hänga i deras rum när övervåningen är klar.

Köpte krukor till orkiderna, snygga benvita. Några julsaker följde även med hem, som dessa små värmeljushållare. Blev två stycken.

Ett söt armband till mig själv.

Utöver över det här fick jag med mig bhar, trosor, fina julljus, kläder till barnen, en fin tunika till mig själv, nappar, flaskor mm. Hade kunnat köpa ännu mer men den här gången valde jag att bara köpa sådant som vi verkligen behövde. Men som det ser ut nu blir det en tripp i januari igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback