Med hösten kommer...



Mysiga fikastunder med tända ljus.

Att jag älskar att fika är nog ingen hemlighet. Jag är nog en äkta lattemamma, har tom lattehållare till vagnen ;-) Men jag skäms inte, thats me!
Igår var jag hemma hos Sofie och hade en mysstund med nybakat bröd, goda pålägg och en stor varm kopp med te. Och eftersom morgonen var mulen hade min sötnos tänt massor med ljus. DET hör hösten till och få saker skapar så mycket mys som levande ljus.
Efter en härlig promenad med fina familjen efter lunchen idag blev det en kopp kaffe och kanelbullar. Var lite frusna så det värmde gott i både kropp och själ.

Nu ska jag återgå till min telefonkö. Roliga saker har hänt idag...NOT =/


Kommentarer
Anonym säger:

hoppas ditt samtal gick bra. har tänkt på dig lite extra idag. hoppas det gick bra på jobbet! kramis o pussis

2010-10-29 | 18:48:52
Lisa säger:

Tack tack, hoppas att det löser sig till det bästa. Håller tummarna för det.

Ha en skön dag på jobbet, dyker kanske upp en sväng =)

Puss puss

2010-10-30 | 07:40:02
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback