Nya favorittröjan!


Den här tröjan hittade jag på rean i fredags. Gissa om Melle blev glad. Första gången som han slitit tag i en tröja och velat ha den kvar =D Lastbilar är ju något av en favorit.

Godmorgon. Här lyser solen från en klarblå himmel, härligt. Hoppas att ni har samma fina höstväder!?

Blev en tidig kväll i sängen igår. Att bada tar nog lika mycket på mina krafter som det gör för Melle. Han somnar alltid som en stock på måndagskvällarna =)
Nu är han så rolig att bada med. Han kan hålla fast i min rygg medans jag simmar. Han hoppar jämfota hopp ut i vattnet, ingen räddsla för att huvudet kommer lite under vatten. Åka rutchkana ner i vattnet är också bara roligt. Det är 30 min som bara springer förbi.
Igår var även sista gången på den här kursen. Men nästa måndag drar nästa igång och då är vi där igen. Just nu känns det som att Melle tycker det är så pass roligt att han vill fortsätta. Och så länge han känner så kommer han att få göra det med!

Nu ligger han i soffan och tittar på barnprogram. Snart ska vi ta en liten promenad till affären och handla lite. Tänkte baka lite bullar på förmiddagen. Dom kan vi sedan ta med oss ut på eftermiddagen då det nog blir en sväng till lekparken =D
Först ska vi dock borsta tänderna innan vi ger oss ut. Det får man INTE glömma ;-)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback