Dags att byta upp sig

Det är nog först nu som jag förstår hur stor Buddah verkligen är. Idag på stan såg jag en storleksguide, där stod det är storlek 74 är för ca 9 månaders bebisar. Ja eller för en som är 4 månader. Visst att det skiljer mycket från butik till butik men ibland undrar jag vart det ska sluta!? Melle var runt 7 månader när han hade storlek 74. Känns som den här ungen har en stark utvecklingskurva just nu.
Buddah har även nästan växt ur sin bilstol. Så vi fick se till att fixa en ny, helt sjukt. Men det som var bra på stolen var att den hade ett extra stöd för huvudet. Är lätt att huvudet och nacken far fram och tillbaka annars. Han är ju inte så stark i nacken än.


En glad kille som provsitter stolen.
Vi har kollat upp att det är ok för honom att använda stolen, så ni behöver inte tro att vi är oansvariga föräldrar.

Ska nu ta och börja lite med maten. Älsklingen och Melle är ute på tomten och vältrar jorden. Är en liten kille som är riktigt glad kan jag lova ;-)
Senare ikväll kommer mina Ramona hit, vi ska på barnklädesparty. Det ser jag verkligen fram emot =D

Ciao ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback