Daredevil


Här kastar sig Melle rakt ut i min famn under måndagens sim =D

Vilka kanon bilder vi fick i måndags när Melle badade. Tyvärr blir dom lite suddiga men man ser lätt vilken badkille vi har. Han är även lite "ful" ibland och kastar sig åt sidan. Så det gäller att vara med ;-)
Känner verkligen att han uppskattar att få gå och bada. Vilka minnen man skapar men jag kan även känna en sorg i hjärtat av att Melle själv inte kommer att komma ihåg den här tiden. Därför så filmar och fotar vi så mycket som möjligt för att ha att visa i framtiden. Att få visa hur lycklig han har varit och är betyder väldigt mycket för oss!

Här har jag och älsklingen suttit och haft det skönt i soffan hela kvällen. Vi har ätit och fikat i soffan, får man efter en sådan här dag. Det är verkligen en ny slags vardag vi möter nu när jag har börjat att jobba lite smått. Men det kommer att gå bra, det vet jag.

Nu har vi en nybäddad säng som väntar på oss, längtar. Hoppas på en skön natts sömn med och kanske lite sovmorgon ;-) Barnen sov till 7.00 idag, så jag hann precis säga hejdå till mina älsklingar innan jag åkte till jobbet. Thats life!
Dags att krypa ner och titta på Kvällsöppet. Det handlar om "mördarhundar". Bullshit, det är inte hunden det är fel på utan ägarna. Har växt upp med två rottweiler och det var inget fel på dom. Jag hoppade studsmatta med 65 kg rena muskler när jag var liten. Han lekte, försvarade mig...vi gjorde allt ihop och han skulle ALDRIG göra någon illa. Men det finns rötägg överallt som verkar tro att det är hunden det är fel på.

Goodnight friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback