Djungel hjul!

Hejsan sötnosar! Idag smäller det. LHC spelar första elitseriematchen och gissa om vi ska sitta bänkade framför tvn ikväll =D Äntligen har vi alla kanaler för att kunna se varenda match!!

Här är vi i full gång efter en natt med sömn. Mille vaknade strax efter 05 men somnade om och sov till strax efter 06. Då fick han mat och vid 6.30 vaknade Melle och kom in till oss.
Han låg länge i min famn och bara myste. Är inte ofta som han vill göra det i vår säng, där är det bara bus som gäller för hans del. Men idag tyckte han att det var skönt med. Men han tyckte nog inte det var lika mysigt som mamma, att ligga och lukta på honom är det bästa som finns!
Men nu är Disneykanalen på och vi leker och tittar på Djungel hjul. Mycket roligt lekbarnprogram. Det är just därför jag gillar kanalen, barnen lär sig något när dom tittar.

Idag ska vi ta en skön promenad in till stan. Har några ärenden att styra med och vädret tillåter oss att gå. Skönt att slippa ta bilen eller bussen. Gratis motion och frisk luft är bättre ;-)
Ha en superdag mina vänner!


Kommentarer
sofie säger:

har dax ska du in till stan gumman? jag ska in en sväng idag tänkte jag. puss

2010-09-15 | 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback