Fresh cut roses


Mysiga & varma färger.

Igår handlade jag lite rosor när vi var på Maxi. Två pack för 50 kr är en bra deal.
Älskar att pryda hemmet med färska blommor men är riktigt dålig på att köpa. Brukar se mycket fint på torget men jag har verkligen aldrig kontaner ute. Lätt att gå och ta ut men impulsgrejen försvinner då och med den även intresset tror jag?!


Fina vasen från Fam Svensson/Dahl =)

Nu tar jag och barnen och ger oss ut en sväng i det fina höstvädret. Vi har alla sovit en liten stund och att bara sitta inne går inte. Vi tar vara på det fina vädret idag. Utelek både på för & eftermiddagen =D


Kommentarer
LINA K säger:

Önskar att blommor var lika billiga här i Finland som i Sverige - DET är något som jag saknar med Sverige =) Helt underbara rosor!!!

2010-09-25 | 23:59:00
Bloggadress: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback