Gamla favoriter

För ca 10 år sedan köpte jag ett par örhängen på H&M. Dom blev snabbt mina favoriter och jag använde dom nästintill jämt. Men för ca 5 år sedan försvann det ena och det var med stor sorg. Fjantigt att tycka så om ett par billiga örhängen men vissa saker fäster man sig vid. Sen om dom var gratis, kostade en halv förmögenhet eller knappt något spelar ingen roll.
Men idag tog jag och Ramona en sväng på stan efter vi ätit lunch ihop. Hon hade en så snygg kofta på sig så vi var tvugna att köpa en till mig med ;-) Och där bland alla smycken hittar jag mina gamla örhängen. Tänk att jag skulle ha en sådan tur. Så dom och koftan fick följa med hem. En mycket lyckad dag!
Tack finaste Ramona för att du valde att han just DEN koftan idag =D


En härlig brun färg och med snygga detaljer på ryggen, perfekt!


Ska visa dom på senare ikväll.

Idag blir det sen middag men vi åt sen och mycket lunch. Och pappa jobbar med J med, så på torsdagar äter vi alltid lite senare än vanligt.
Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback