I vått & torrt med ett varmt hjärta!

Mina vänner är bland det bästa jag har, om man räknar bort min familj. Dom kvalar in på en stark andra plats =)

Idag var det riktigt skönt att komma hem till Sofie. Hade åkt buss till henne och det var sådant där fint förbannat regn som föll. Så när jag kom hem till henne kändes det som om jag hade en fuktig filt över mig. Men värmen från Sofie och hennes hem gjorde att det snabbt kändes mycket bättre.
Jag uppskattar verkligen att ha någon som lyssnar när man behöver lätta sitt hjärta. Idag var en sådan dag då jag behövde prata av mig. Och det är inte jämt man får några råd men att ha någon som lyssnar och vet precis hur det är....det hjälper.
Tack gumman för att du finns i mitt liv!


Kommentarer
sofie säger:

tack själv vännen. du vet att jag alltid lyssnar och finns där. precis som du alltid gör för mig =)

2010-09-10 | 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback