Inte allt men lite

Innan lunch idag tog jag och grabbarna en promenad. Vi gick en liten sväng innan vi hämtade ut några paket som kommit. Bla ett med saker som jag beställde till grabbarna. Två ramar, en julstrumpa men även en söt liten väska till mig.
Nu var det bara så att hälften av allt som jag beställt var slut. Så jag fick en ram och julstrumpan, väskan och den andra ramen får vi klara oss utan. Lite synd men vad ska man göra?!


Julstrumpan ska Buddha få.
_____________________________________________________________

Hade två väääldigt trötta barn här efter lunch. Så min förhoppning var att båda skulle sova minst 1 timme. Men så fel jag hade. Lagom när Melle somnade vaknade Mille. Och efter ca 1 timme vaknade Melle.
Hade verkligen behövt få ta det lite lugnt efter dålig sömn inatt. Nu blir det att leka och hålla igång tills älsklingen kommer strax efter 18.30. Kommer vara som en död sill lagom när hockeyn drar igång =)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback