Leka mera!

Då var det måndag igen. Vi vaknar upp efter en valdag som blev lite chockartad för många. Verkar som om det kom som en chock för många att SD kom in i riksdagen!? Tycker nästan varje valundersökning pekat åt det hållet och sedan med all uppmärksamhet dom fått borde vi varit förberedda på det!?

Har därför struntat helt i morgonens nyhetsprogram och lekt med Melle. Mille valde att sova länge på förmiddagen, så jag och Melle fick massor av egentid. Vi lade pussel, Melle börjar bli riktigt duktig nu. Men vi har även lekt med tåg & tågbanan. Vi satt i över 1 timme i hans rum, vilken härlig stund det var. Han är så stor och pratar och skrattar hela tiden. Som mamma är jag stolt över att ha lyckats så bra. Minns att jag kunde vara så nervös ifall jag lade en bra grund för honom när han var nyfödd. Med första barnet är allt nytt och man blir lätt nervös för att man ska göra något fel.
Nu är jag trygg i rollen som mamma. Jag vet att mina val är dom bästa. Jag ger mina barn den bästa uppfostran som dom kan få. Jag har glada & lyckliga barn tack vare mina och Christians val & beslut!

Nu sover Melle gott och Mille ligger här brevid och tittar sig omkring. Ska snart ta med ig honom ut i köket och fixa till lunchen. Men först tar vi och hänger en maskin med tvätt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback