Ljudet av springande fötter!

Skratt och spring har förgyllt mitt hem idag. Gud vad jag älskar att se barnen leka tillsammans, dom ser verkligen ut att ha kul ihop. Agnes är en söt liten sessa med som går runt och kramar Melle, vilken kärlek =D Dom två verkar verkligen att gilla varandra lite extra.
Blev lunch när Sofie kom med barnen men dom hade knappt tid att sitta på rumpan för att äta. Det var SÅ mycket roligare att leka istället. Så ikväll kommer nog våra små att sova riktigt gott.
Är alltid leka trevligt att träffas min älskling. Du sprider så mycket ljus och glädje omkring dig. Tusen tack för en riktigt härlig dag!

Nu sitter vi i soffan och myser och tittar på Tomas & hans vänner. Snart kommer pappa hem och då blir det lite mat och mys. Men Östgötafrakt ska även komma förbi ikväll. Ser ut som om vi kommer få ersättning men det har inte varit lätt kan jag lova. Många hårda ord har det tagit men vi hade ALDRIG tänkt att ge oss!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback