Pigg & glad

God morgon mina fina! Underbar morgon att vakna upp till, utvilad och sooool som lyste in genom fönstret =) Kan inte bli mycket bättre än så.
Barnen har sovit riktigt bra inatt, synd bara att vi gick och la oss lite sent. Satt uppe och såg Grown ups, MÅSTE ses! Det är lätt en av årets roligaste filmer =D
Och i vår lilla hemlighet som vi håller på med har nytt hopp tänds. Jag vet att när jag väl säger vad det är, så blir jag idiotförklarad. Så vi får se om ni själva med tiden kommer att märka vad det är som vi gjort. Och det är inga allvarliga saker, eller hur Sofie ;-)

Nu blir det en kopp kaffe och lite frukost. Ska njuta av det lugn som är här hemma. Är inte många timmar på dagarna som det faktiskt är det här hemma. Med två grabbar är det full rulle nästan hela tiden. Leka busa, dansa, gråta, leka, busa, dansa, gråta. Men jag älskar detta liv och skulle aldrig byta bort det. When its bad, its good!


Kommentarer
sofie säger:

allvarliga saker är det verkligen inte!

du glömde äta och bajsa vännen =)

här är jag allt annat än utvilad. hade inte planerat in att vakna tjugo över fem. suck!

får leva på att jag är mycket närmare er idag... men tyvärr inte tillräckligt nära!

2010-09-05 | 08:23:35
Lisa säger:

Ja och vi får inte glömma blogga eller ;-)

Hade kommit in en till riktigt bra idag, riktigt sugen!

Stackars vännen, inget kul att vakna så tidigt. Du får hoppas att det är mycket på jobbet så du håller ångan uppe. Lite synd att du jobbade idag, ska lämna Christian vid 11...hade varit mysigt att ses. Men vi tar det nästa vecka.

Ha en dunderdag på jobbet!

Pusselipuss

2010-09-05 | 09:29:34
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

precis! måste jag gå in och kika på en gång. hihi

typiskt att c ska jobba samma dag som mig.

men snart är det måndag och ny vecka då vi SKA ses.

ha en fin dag du med.

puss puss

2010-09-05 | 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback