Solstråle

Godmorgon vänner! Melle och jag sitter och tittar på barnprogram och fikar. Morgonkaffe för mig och kex för Melle, morgonmys =D
Mille har sovit hela natten så strax innan 6.30 vaknade vi. Skönt efter en natt med konstiga drömmar. Brukar inte komma ihåg vad jag drömt men idag gjorde jag det. Var nog för att dom var så speciella!?
Men nu sover Mille igen och när han vaknar ska han nog ha mat. Han har inte ätit sen 19 igår kväll. Han var så söt när han satt i min famn innan han somnade. Det var tunga ögonlock ;-)


Sötnosen i måndags, vi väntade på storebror och pappa efter simmet.



Den där lilla tungan är mer utanför än innanför munnen. Han har kommit på hur man "pruttar" med munnen nu =)


Tänk vilken skillnad det är på dig nu lillprinsen. Avslappnad, harmonisk och framförallt GLAD!

Idag är det en underbar dag, VET det redan nu. Mys med mina älsklingar, hämta pappa, få träna och sedan kvällsmys! Var närmare 2 veckor sedan jag fick träna och jag känner att min kropp behöver "en omgång". Är ni som jag och älskar känslan i kroppen efter man tagit ut sig till max?!

Ha en FAB dag bloggisar!
KRAMAR.


Kommentarer
Angelica säger:

Så härlig bild på lillen med tungan! :)

2010-09-22 | 09:35:20
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback