Underbara gårdag

God kväll. Här hemma sitter vi och myser framför tvn med tända ljus. Älsklingen och jag har delat på en flaska vin och riktigt myst. När barnen somnar är det VÅR tid. Precis som det var innan våra älsklingar kom till oss.
Tänk att det just var Melvin och Milton som vi fick. Hade inte allt hänt så hade dom inte varit hos oss idag. Gud så glad jag är för att vi valde just DÄR & DÅ ♥

Idag har det varit en lika skön dag som igår. Och just igår tog vi till vara på det underbara vädret. Har vi även gjort idag men Melle fick leka som en tok igår och det gillade han. Glädjer även mig =)


Melle gungade gungorna själv, tror han längtar till lillebror kan vara med och leka. Han visar det väldigt tydligt nu.


Han håller lite span...mammas kille.


För att sekunden senare gunga järnet =D


Toksötaste Buddah lekte med apan i vagnen medans jag och Melle rjöde på lekplatsen.


Och den obligatoriska tungan ;-)

Tänk vilken tur vi har haft som fått så underbara barn. Dom är verkligen vårat ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback