1 månad kvar



Idag blir min lille Buddha 11 månader. Tänka sig att det bara är 1 månad kvar innan vi ska ha 1 års kalas, jisses!
Minns så väl när han var född, allt kändes så rätt. Det var som allt blev komplett på ett ögonblick. Och allt jag ville vara bara att åka hem till Melle. Få visa honom hans lillebror och förklara att en bättre storebror kommer ingen att kunna få ♥
Som månaderna har sprungit iväg. Förra året hade jag inte bloggat något just den här dagen. Men den 6/5 hade vi varit i lekparken och lekt. En solig fin vårdag, nästan som idag. Skillnaden ska nog vara stormen ;-) Tänk vad året har gått fort, har nästan lite svårt att ta in det!

Idag firar vi med vänner på besök. Är välbehövligt efter en intensiv period. Att få omge sig med människor som sprider så mycket värme, det gillar jag! Sen att dom är av finaste slag gör inte saken sämre ;-)
Dagen till ära har även golven moppats. Så nu luktar det syren i hela huset. Fräscht och så set det lite roligare ut med. Buddha är inte den som tänker på att svälja jämt. Och ibland får sig även golvet ett hångel, ja då ligger han på mage och pussar med munnen =D

Sen får nog även lov att erkänna att jag är av det sämre slaget, en dålig människa. Har pratat hela veckan här på bloggen om att plantera nya blommor. Ja köpta är dom men planteringen får ske innan jobbet imorgon. Går inte att vistas ute i stormen. Och någon plantring inne blir det inte! Resultatet får ni helt enkelt vänta med attt se..

Nu blir det att fixa det sista innan gästerna ramlar innanför dörren. Så uppdatering sker när jag kommit i säng efter en trevlig kväll!
Önskar er en minst lika trevlig eftermiddag och kväll!!


Kommentarer
LADY UMBRELLA säger:

svar: härligt!

Det är ju underbart väder så mitt humör är på topp :)



Vad gör du då? :)



2011-04-07 | 18:50:04
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback