Början på min mördarvecka!

Kikar in lite snabbt innan nattningen av barnen börjar. Ljusa,varma kvällar gör att dom somnar extra sent men sover bättre på nätterna. Är nog all frisk luft dom får i sig =)

Idag gick jag på vad jag själv ser som helvetesvecka på jobbet. Måndag - fredag jobbar jag bara kväll. Har inget emot det men jag börjar runt 11.30 varje dag och jobbar till 20.15 alla dagar utom torsdag, då slutar jag 18. Kommer kännas som jag inte gör något annat än åker till jobbet, jobbar och sedan åker hem för att sova. Men nu är första dagen på veckan gjord, 8-18.15 . Den gick ganska så fort och rätt så smärtfritt, TACK.
Fick trevligt sällskap hem av mina grabbar. Dom tog en eftermiddagspromenad till jobbet och på vägen stannade dom och fikade. Det låter inte alltför fel om ni frågar mig =)
Var så mysigt att se Melle springa runt på gräsplättarna utanför jobbet innan jag slutade. Finns nog barn som älskar att vara ute och sen finns det barn som Melle som verkligen ÄLSKAR att vara ute. Nu när det är vamt går det knappt att hålla honom inne. Men vi vill inte heller sitta inne så vi httar på små olika saker att göra på tomten eller på andra ställen. Så länge vi bara är ute ;-)

Ska snart ta och fixa två flaskor välling innan det blir att ta kväll. Då blir det en kopp kaffe och lite fika i soffan med min fina. Det har jag längtat efter hela dagen =)

Återkommer när två små somnat.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback