Hur ser er morgon ut??

Imorse var det lite av ett kaos ute i hallen. Båda grabbarna skulle titta ut genom den nedersta rutan i dörren. En stor lastbil höll nämligen på att backa framför huset och ni kan tänka er att det genast blev morgonens snackis ;-)
Innan lastbilen kom hade Melle börjat att leta fram mössa och vantar. Så korgen med hans saker hade slitits ut och låg på golvet. Buddah hade även hjälpt till enom att riva bland skorna, så ett KAOS rådde minst sagt.


Melle är bara liiiite sugen på att gå till dagis.

Dom trängs värre än pensionärer ;-)

Men sen kan man inte låta bli att tycka dom är förbaskat söta där dom står.

Mina små prinsar ligger och sussar så gott. Gjorde dom när jag kom hem från jobbet, så en puss på pannan får det bli innan jag lägger mig  i sängen. Som det känns just nu kommer det inte att dröja länge.
Ska bli skönt med lite ledighet imorgon. Ska handla nya vårskor åt Melle, han behöver ett par till dagis men även ett par att ha på fritiden. Alla skor från förra året är för små. Lite försenat firande at Sofie ska jag också försöka att klämma in. Kanske en förmiddagsfika??!!

Nej nu blir det att fixa till sig för sängen. Längtar att krypa ner och bara slappna av. Skönt efter den här dagen på jobbet. Märks tydligt att det är påskvecka, busy busy busy.....

Ha en trevlig kväll alla bloggisar. Imorgon vaknar vi upp till en lika fin och härlig dag som idag =)
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback