Jobba, jobba & jobba!

God morgon! Idag känns det inte så lockande att åka och jobba. Vädret verkar inte direkt bli tråkigt heller. Strålande sol, vad mer kan man begära!!??
Ska snart brumma iväg i bilen. Slita lite men även sola lite på lastkajen när jag gör avskrivningarna. Då blir det kaffe och ett lugnt tempo så även jag får ta del av dom härliga strålarna!

Ikväll ska vi njuta av lite härlig vår/sommarmat. Det blir sill, potatis, gräddfil, gräslök och rödlök. Det är midsommar för mig. Men vi tjuvstartar lite idag ;-)

Nej nu måste jag plocka ner matlåda och se till att mina nycklar finns kvar i väskan. Man vet aldrig om två små gömt dom någonstans ;-)
Önskar er en fin söndag. Ut och njut i solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback