Lucky me!

Kan man tänka sig vilken överaskning som väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Massor med tända ljus, två sovande barn och lite mums att äta på. och som inte det var nog så hade min kära man köpt presenter åt mig! Kan ni gissa vad som fanns i??!! En ny Iphone och ett snygg chockrosa skal =D Undra hur denna man kunde bli så underbar!? Men sorry ladies, jag släpper honom inte ;-)
Har nämligen gnällt på att Snoy Ericson telefonen som vi vann innan jul inte riktigt funkat som den ska. Den är väldigt trög och touchen funkar inte som den ska. Så för några veckor sedan bytte jag tillbaka till en riktigt gammal telefon. Men den har jag varit mer än nöjd med. Den hade faktiskt tangenter, något som är väldigt sällsynt.
Tror dock jag kommer bli nöjd med min nya fina telefon. Bloggandet kommer annars att bli ännu bättre ;-) Kommer nog bara ta lite tid att lära sig den. Är ganska så insnöad på just Sony Ericson, men skam den som ger sig!


Ja bubblig plast jag vet. Men man fick inte den bästa till skalet, ny är redan beställd ;-)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har nu gått på en långledighet, ser det lite så eftersom jag är ledig hela helgen och inte börjar förän 15.30 på måndag. Tänk så mycket tid jag får att spendera med mina fina här hemma. Vi har en helg med massor av skoj framför oss. Dock blev det lite ändring av planer. Middag imorgon med Ramona och Anderas får vänta då min kära vän legat sjuk. Inga onödigt sjukdommar ska vi dra på oss. Men den som väntar på något gott....=)
Istället blir vi bjudna på middag. Inte helt fel det heller. Först kalas för min pappa med gott att äta och sedan avslutar vi lördagen med ännu mer god mat. Jag som matälskar säger inte nej =)

Vi ska snart ta och krypa ner i sängen. Tänkte ta och tigga till mig lite massage. Har lyckats att göra någon rörelse så hela svanken ömmar. Inte det bästa när man har små. Litar dock på älsklingens magiska händer, dom har gjort underverk förr!

SwEeT dReAmS!


Kommentarer
Tulin säger:

Vilken tur du har Lisa!

vad kul att se att det finns toppen killar också och det är inte bara myth !:))



ha en toppen helg (jag är också ledig och) enjoy it with your loved ones :))))



helg kramar,

Tulin

2011-04-02 | 01:21:34
Jenny2023 säger:

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-05-18 | 12:19:48
Bloggadress: http://jenny2023.blog366.com
Jenny2023 säger:

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-05-18 | 12:19:56
Bloggadress: http://jenny2023.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback