Några timmar framöver

God morgon bloggisar!

Ska snart ta och åka till jobbet för några timmars jobb. Hade hellre varit kvar hemma och tagit det lugnt men jag landar gott ikväll istället =)
Behöver vila upp mig lite efter den här veckan. Den har gått fort och varit full med jobb och annat skoj. Och det är nu som jag känner vad det slitit på mig. Kroppen är ganska trött och sliten. Fast det ska den vara efter en påskvecka, bevis på att man haft mycket att göra på jobbet ;-)
Vad eftermiddagen bjuder på vet jag inte. Men jag hämtar dom små hos mamma och därifrån lägger vi upp resten av dagens planer. Får även se hur vädret blir, just nu är det inte lika roligt som det varit dom senaste dagarna. Håller dock tummarna för sol ;-)

Önskar nu er alla en fin påsk. Många har nog redan gått på ledighet, njut säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback