Nyplanterat med påskfeeling


Björkriset ska bindas om med ett gult band. Men just nu hade jag inget hemma.
Note to myself: inhandla i veckan ;-)


På förmiddagen gick jag ut i det sköna vädret och planterade lite. Skönt att vara ute och lapa sol. Och hur mycket njuter man inte av att faktiskt inte frysa längre =D
Hade inhandlat lite björkris att sätta in min plantering. Tanken som jag hade från början åkte i soptunnan. Mina små krukor som jag haft ljungen i valde jag bort. Plockade istället fram stora krukan från altanen. Och det valet är jag riktigt nöjd med. Nu är det lite höjd och bredd utanför dörren, passar bättre. Den stora ljuslyktan fick flytta ner ett trappsteg = MYCKET mer passande!



Skönt att ha det här gjort. Lite andra planteringar ska göras men det tar jag framöver. Får bli lite varmare först =)

Barnen somnar vilken minut somhelst. Vi har plockat fram lite godis och ska se sista delen av Stockholm/Båstad. Kanske inte den bästa serien som gjorts men den har sina ljuspunkter =)

Ha en mysig kväll fina läsare.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback