Snart är det helg!

Om 12 timmar kan jag pusta ut och ta helg. Då har jag jobbat denna mardrömsvecka och klarat det ganska bra. Visst jag varit trött på kvällarna men i helgen får vi lite tid för varandra. Imorgon är det ju valborg =)
Våra planer var först att fira med vänner men vi kände nog alla att lite egentid var just vad vi behövde. När man jobbar mycket och på obekväma tider blir det lätt att man inte hinner att ta tillvara på den tiden man har. Men imorgon blir det bara vi och en grillning. Är vädret bra går vi en sväng och ser på elden med. Det kommer nog bli en hit hos barnen =D

Buddah somnade nyss och älsklingen är och lämnar Melle på dagis. Är samma visa varje morgon, Melle är redo att gå direkt efter frukosten. Då skriker han JACKA och sätter på skorna. Kul att han gillar dagis men han kan även försöka njuta av morgonen med. Jag vill ju gosa lite med honom, vi ses ju inte förän imorgon =( Men men, i helgen tar vi igen all förlorad tid!

Nu steg min fina man innanför dörren och då blir det kaffe. Efter det blir det att fixa till sig. Börjar redan vid 10 idag, kommer nog att behövas. Lite trist nu men roligare när lönen kommer =)
Ha en FAB dag vänner.

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback