Sneakpeak

Idag fick kameran följa med grabbarna till lekparken. Jag är inte den som klagar. Äntligen får jag se och inte bara höra hur skoj dom har haft det.
Lite av höjdpunkterna under mina arbetspass är när jag har rast och kan ringa hem. Då får jag höra lite om deras äventyr. Men ibland skickar min kära mms och små videosnuttar så jag får ta del av vad dom gör. För mig känns det som jag är där, om det så är bara för ett ögonblick.

När barnen vaknade efter lunch så var det lekparken som gällde. Och som jag tidigare skrev så hade dom med sig kameran. Och det blev många riktigt fina kort. Hjärtat hoppar jämfota när jag ser hur kul dom har det =)






Jag kan inte annat än bli lycklig när jag ser korten från idag. Sen blir jag kanske mindre glad när jag får ett videoklipp på jobbet. Min kära man har lärt Melle att låta som en väsande orm om man frågar vad mamma säger. Tack, tack så hemskt mycket!

Jag ska nu ta och mumsa lite godis efter en händelserik dag på jobbet. Men den historien kan jag dela med mig av imorgon =D Men allt jag kan säga är att jag är stolt över mig själv. Vissa skulle säkert inte hålla med men dom struntar jag i idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback