Snussa bebis

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blir sugen på fler barn när man får hålla en liten 2 månaders bebis. Dom är så små, så oskyldiga och framförallt SÅ SÖTA =D Sen har dom kvar den där goa bebisdoften! Små (stora) ;-) mumsbitar är vad dom är.
Lilla Leyton med föräldrar var här idag på eftermiddagen och fikade. Riktigt trevligt må jag säga. Med sig hade dom den sötaste lilla kannan med påsklilja i. Och inte nog med det, fick även en fin sten med ordet KRAM på. För min del räckte det med att dom kom hit med sin sötnos. Det kommer jag leva länge på =)
Melle gillade verkligen att det kom en liten bebis på besök. Han ville direkt fram och klappa. Sen gick han till lillebror och klappade honom på huvudet =) Mille däremot tror jag blev lite sotis att det va någon här som var yngre än honom. Han gnällde och var inte alls lika glad i att titta på lille Leyton. Men ju mer klockan gick desto roligare blev det att försöka utforska den lille krabaten. Tyvärr förstår han inte än vikten av att vara försiktig runt bebisar. Så det blev att hålla en del koll på honom!
Vi hade en riktigt härlig eftermiddag och jag längtar redan till jag får se bebis igen. Skulle kunna sitta med honom i famnen hela dagen. Just nu känner jag inga problem att ta hand om honom en hel del, så snäll. Han fick nämligen ärva grabbarnas babysitter och gåstol. Mer än nöjd att bli av med det, och framförallt att se hur mycket dom uppskattade att få det!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Här hemma har nu barnen somnat och den stora godisskålen åkt fram. Om en timme börjar El classico och det måste man se. Efter det blir det sängen för att jobba imorgon. Skönt att veta att jag inte börjar förän 9.45, lite sovmorgon ;-)

Njut av kvällen och dess planer!
KRAMAR.


Kommentarer
Angelica säger:

Jag har en kompis som är beräknad att få bebis om två veckor ungefär!!! yey :)

Själv blir jag inte sugen på en till egen, men "lånar" gärna någon annans en stund att snussa på lite ;) hihi

2011-04-17 | 02:15:11
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
sofie säger:

gud så mys. nu vart jag med sugen... johan?? =)

vems lilla bebis är det?? känner mig helt lost.

idag bör det av till jobbet en sväng för att styra upp skeppet!

puss finaste vännen

2011-04-17 | 09:04:18
Lisa säger:

Var Emmas lilla bebis som kom hit. En riktig liten sötnos =)

Gud vad skönt att veta att du också får spendera den här dagen på jobbet. Då vet jag att vi båda lida ihop. Vill hellre vara ledig och ute denna dag =)

Har en liten present här hemma som väntar på dig. Måste ta en date nu i början på veckan ;-)



Puss på dig!

2011-04-17 | 09:11:07
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

present,, åååh, nu vart jag GLAD =) ja, vi har lidit ihop idag. avnjöt en glass i solen idag på jobbet iaf. alltid något! puss

2011-04-17 | 19:53:47
Lisa säger:

Nu blev jag avis Sofie. Glass hade varit riktigt gott, för min del blev det en kaffe på lastkajen. Som på den gamla goda tiden när man jobbade med din man ;-)



Ankan: Jag kan bli riktigt sugen ibland. Då skriker nästan kroppen efter fler barn. Men sen kommer jag ihåg hur Mille var den första tiden. När han hade så ont i magen och bara var ledsen.

Sen är det ganska skönt att ha två barn som är ganska självgående, dom klarar snart det mesta själva.

2011-04-17 | 21:01:11
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback