Till sommarens bröllop!


På måndag släpper Lindex sin kollektion som Rachel Zoe har designat. Mycket fina saker till ett mycket plånboksvänligt pris. Det gillar vi skarpt ;-)

Såg bla den här klänningen, vilken dröm. Tankarna gick direkt till Malin och Olas bröllop. Där skulle den passa in fint. Och den lilla boleron, den var pricken över i:et.
Ja det blir nog och hänga på låset på måndag. Vill gärna prova klänningen innan jag köper den. Men känslan är att den kommer att få följa med hem ;-)
Var inte bara den här klänningen som fäll mig i smaken. Dom hade en fin blommig som skulle passa fint till varma dagar då man leker med barnen. Den här ovanför är kanske till lite mer finare tillställningar ;-)
Kolla in kollektionen ni med och se vad ni tycker om den.

Hoppas ni har en mysig kväll. Jag tar nu igen mig efter ännu en stressig dag på jobbet, skönt med ledighet imorgon!
Mamma kom även och överraskade oss med besök efter middagen. Barnen blev helt till sig =D Sen har det busats fram till hon åkte hem. Då stupade dom i sängen, Mille han knappt dricka upp vällingen innan han somnade =)

Ha en trevlig kväll!
KRAM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback