FREDAG

God morgon! Helgen är här, jag jobbar idag och imorgon. Sen får jag vara ledig en hel dag ;-)

Har kommit hem från dagis. Lämnade två glada barn. Hann inte ens säga hejdå innan dom sprang bort till baksidan för att leka =)
Idag är en speciell dag för dom. Är inte jag eller Christian som ska hämta dom. Det är mormor som kommer att hämta våra små troll =) Blir lite mer helgkänsla för dom också. Är alltid lite speciellt att få vara själv med mormor och morfar =)
Fick bli en sådan lösning idag när varken jag eller Christian kunde gå tidigare från jobbet. Jag stänger så det är lite svårt med ;-) Kunde inte byta tid heller men som tur är ryckte mormor ut!

Jag ska nu ta mig en kopp kaffe och sedan blir det lite plock innan jag åker iväg till mitt kära jobb. Längtar till söndag då vi ska ha en familjemys dag =)

Ha en trevlig start på helgen bloggisar.
KRAM.


Kommentarer
Angelica säger:

Känner igen det där. Tycker det är lite konstigt det där med förskolors öppetider. För är det inte mer vanligt att föräldrar jobbar olika tider och skiftjobb, än jobbar 8-15 varje dag... ???

2011-08-19 | 09:50:17
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback