Hjärtan för mina hjärtan



Innan jag och Sofie hamnade på uteserveringen igår hann vi med lite shopping. Fyndade en klänning för ynka 49 kr. Den fick invigas idag och får lov att säga att det var ett bra köp!
Min lilla fina vän hittade även ett halsband åt mig för 19 kr =) Hjärtan med bokstaven C. Var ingen tvekan om att jag skulle ha det. Men det roliga var att bokstaven M också fanns. Fråga mig inte varför jag köpte det med??!! Så idag när älsklingen klippte sig tog jag med mig mina M och köpte det =)


Kärlek för det finaste jag har ♥

Eftermiddagen och kvällen spenderade vi hos våra gamla grannar. Gud så roligt det var att ses igen. Brukar träffa dom en del på jobbet men då hinner vi bara byta några ord innan jobbet kallar.
Hann med att planera lite med dom inför flytten. Skönt att veta att dom ställer upp. Men vi var inte förvånade, dom har alltid varit fantastiska! Är kanske en av anledningarna att vi flyttar tillbaka ;-)

Nu blir det lite kvällsmys. Barnen somnade när huvudet träffade kudden. Att busa och leka runt tog på deras krafter =)

KRAM.


Kommentarer
sofie säger:

mycket fina... önskar de fanns till mig med!

tänkte inte ens så långt med m...

tur att du tänker ;)

2011-08-06 | 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback