It´s a shoemania!

För 250 kr igår kom jag hem med två par skor till mig och ett par till Melle. När det är halva reapriset, då gäller det att slå till =)
Även Mille fick ett par skor. Var ju därför vi i första hand åkte ner till stan. Men hans skor var till fullpris, ett billigt sådant =)


Dom ljusblå var det skönaste paret med skor jag haft på mig. Nu hoppas jag bara på att vi får lite sol så jag hinner med att använda dom ;-)

Till min lille Carsfantast =)

Kom även hem med ett par byxor till lillprinsen. Kommer gå åt en del nya kläder till hösten. Men det får jag handla när dom små inte är med. Blir mycket enklare då =)

Njut av kvällen, ska vi garanterat göra =)


Kommentarer
sofie säger:

fina skor du köpt vännen!

saknar dig. kramis

2011-08-18 | 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback