Nu kör vi!!

Idag drog den igång-budgivningen! Är lika spännande och nervöst när man säljer som när man köper. Visst nu har jag bara varit med i en budgivning när det handlar om att köpa. Det var till vår gamla lägenhet för ca 5 år sedan =D Lägenheten sålde vi sedan utan budgivning och det här huset köpte vi nytt.
Vår mäklare har hela tiden varit possitiv och tror att det här kommer sluta riktigt bra. Och än så länge känns det riktigt lovande. Men jag kommer inte ta ut något förän alla papper är påskrivna!

Sorry för lite dåligt bloggande igår, blev full fart pga visningen. Hann med att städa när jag var hemma, bara att dammsuga och moppa kvar när jag hämtade grabbarna. Dom hade haft en bra förmiddag på dagis och hade precis ätit klart när jag kom.
Med fulla magar for vi ner till stan, gjorde massor med fynd. Visar er senare ikväll men jag är riktigt nöjd ;-) Nästan så jag vill ner en sväng till imorgon och kolla lite mer noggrant =D Får se hur det blir med det.
Efter stan gjorde jag och grabbarna lekparken innan vi gick hem och inväntade pappa. Han tog det sista av städningen medans jag och grabbarna åkte till tippen. Går inte att dammsuga och moppa med barnen hemma =)
När mäklaren kommit åkte vi hem på middag och bus hos svärmor och man. Bjöds på min kära mans favorit - frikadeller =) Får nog säga att det är Milles med. Han åt en stor egen portion och det sista av brorsans =D Finns ingen botten i den ungen.


Taskig bild på Batman ;-)

Mammas lilla cooling i mina solisar.

Idag har det varit jobb. Öppnade och fick en mjukstart. Vår leverans var sen, så inga varor hade vi att plocka. Men vi hann med att pyssla med en massa annat innan. Så det hela slutade med att jag gick hem lite tidigare =)
Blev lite storhandling när jag kom hem. Skönt att ha det gjort redan nu. Imorgon blir det som sagt kanske en sväng på stan innan jag ska hämta grabbarna.

Snart ska vi sätta oss och spela lite memory med små trollen. Mille kommer nog inte att förstå men Melle gör nog det =) Återstår att se men lite familjemys innan sängen kallar för dom små. När dom somnat blir det Dr Quinn och lite vuxenmys i soffan =)

Kikar in lite senare under kvällen. Tills dess får ni ha det så bra!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback