Presentrace


Bild på min älskling från förra veckan.

Nu gamear grabbarna och jag passar på att blogga. Vilket liv det är, tre grabbar som snackar skit och jag i mitten ;-)

Nu är det bara pyttelite kvar på övervåningen, imorgon blir det klart. Sen är det städning och efter det är det klart. Bara att köra lite skräp till tippen. Kanske inte ska glömma att storstäda hela hemmet heller ;-)

Melle och Mille har haft en rolig kväll. Lekt ute och fikat på altanen. Passat på att rymma lite och bli snurrade av Mahnaz =)
Dom fick två MYCKET uppskattade presenter och jag en försenad födelsedagpresent. Kommer att använda den efter flytten ;-) Fick presentkort på PAUS. En lång skön behandlig ska jag unna mig!
Vi passade även på att ge present till svärfar, han fyllde förra veckan. Så nu är alla presenter utdelade!

Avrundar kvällen här. Imorgon laddar vi för en ny intensiv dag. Men jag gillar det ;-)
God kväll och sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback