Sol & bad


Glada lillkillen badar.

Vilken vecka att vara ledig på. Det är sol och hett ute, nästan lite för hett. Men vi har svalkat oss med sköna bad =)
På seneftermiddagarna svalkar det nästan inte. Då håller poolen ca 28 grader. Jag och grabbarna ligger i lääänge innan vi går upp och äter kvällsmat.



Vi har även hunnit med att fika och leka hemma hos mormor. Jag och grabbarna rymmde idag mitt på dagen. Lättast för pappa att vara själv hemma.
Har även fått förklaringen till Milles lite halvtråkiga humör. Två nta tänder har kikat fram i underkäken. Var länge sen en tand tittade ut hos honom. Jämför man med Melle så är Mille långt långsammare med att få tänder.


I vår familj finns en liten privatchaufför ;-)

Löst och ledigt igår. En favorit från Rut mfl.

Jag och min man ska nu mysa loss i soffan. Senaste tiden har verkligen vår harmoni hittat tillbaka. Har varit mycket med sjukdommar och annat. Men nu är vi tillbaka där vi var, förälskade i varandra och vårat gemensamma liv ihop!

Ha en skön avslutning på tisdagskvällen.
KRAMAR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback