Städa och slänga

God morgon!

Här har vi varit uppe länge. Har hunnit med att rensa ur grabbarnas byrå. Blev en del som ska säljas på Tradera men även en del kast. Hann även med tre av fyra garderober, två av dom har nu massor med plats =) Den sista är den där vi lägger in alla kläder. Den tar jag nog på tisdag =)
Vi har även städat av övervåningen. Slängt en massa överbliven isolering och annat löst. Blev ca 10 svarta säckar, mycket som gömt sig däruppe ;-)
Sen valde vi att slänga förvaringslådan som stått på altanen. Där i har jag haft krukor och lite ljuslyktor. Kan säga att en liten cementkruka och en oljelampa var det som fick stanna kvar här. Resten ligger nog precis i detta nu på tippen.

Känns som vi inte kommer ha särskillt mycket med oss när vi flyttar. Många utav våra möbler kommer vi sälja av och köpa nytt. Bla soffa och köksbord. Så om ni vill ha en brun divansoffa eller ett massivt ek köksbord med fem stolar, hojta till ;-)
Är en härlig känsla att veta att vi har MYCKET mindre med oss i den här flytten än vad vi hade när vi flyttade hit. Känner att vi inte har behov att spara på en massa saker. Är otroligt mycket som vi bara sparat på utifall. Blir aldrig några sådana tillfällen har jag märkt =D

Nu ska jag fixa fika till svärfar och älsklingen kommer tillbaka från tippen. Efter det fortsätter vi med bla fönsterputs.
Hur ser er lördag ut??

KRAMAR!


Kommentarer
sofie säger:

duktiga ni är.. här har vi mest fikat hela dagen, inte lika duktigt! har ni för planer imorgon?? johan måste jobba så jag är själv =( hör av dig om du vill/kan ses! puss o kram

2011-08-13 | 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback