Tomt & tyst



Är bara jag hemma, inga barn och ingen man. Christian började jobba idag för första gången sedan februari. Är nog lite konstigt i början men jag tror det är behövligt också!?
Barnen är själva på dagis fram till lunch. Då ska jag tillbaka och äta med dom. Sen är dagen slut för deras del och vi ska gå hem och sova =) Jag ska passa på att ta det lungt innan jobbet kallar.
Lösningen idag fick bli att mormor får komma hit någon timme innan älsklingen kommer hem. Ska bli intressant nästa vecka då det inte är inskolningstider längre och vi ska försöka få ihop det nya livet =) Kommer nog gå bra men innan vi exakt vet hur vi ska jobba känns det lite konstigt. Vill gärna ha allt sådant klart NU. Hoppas veta lite mer ikväll när älsklingen kommit hem!?

Jag ska passa på att tömma diskmaskinen i lugn och ro. Brukar alltid ha sällskap av minst ett barn i vanliga fall =) När vi kommer hem blir det raka vägen till sängen för dom små. Tror dom kommer vara riktigt trötta, framförallt Milton.
Idag har han haft en lite halvtråkig dag. Har varit lite ledsen hela morgonen och när jag gick från dagis var han så ledsen. Hörde honom lång väg när jag gick. River upp sår från tiden då Melle skolades in tidigt i våras. Även han var ledsen när vi gick. Men jag vet att det går bra. Dom har så bra hand om barnen på vårat dagis.

Nej diskmaskinen var det =)
Ha en skön start på veckan. Kanske första dagen efter semestern eller FL??!! =)


Kommentarer
sofie säger:

visst är det rätt skönt att få vara själv hemma ibland?? själv ska jag snart åka och handla lite mat. huset är redan städat och torkat. tummen upp för mig idag =) saknar dig vänne. pussi

2011-08-15 | 10:27:35
Lisa säger:

Ja man ska inte klaga. Inte ofta man har det så =)

Duktig du har varit. Skönt att ha det gjort i början av veckan, så kan du slappa resten ;-)

Saknar dig med, styr ihop en date snart.



Puss puss

2011-08-15 | 12:23:14
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback