Me and my boys

En lugn kväll med tända ljus. Klockan är snart 19 och barnen ligger redan i sina sängar och sover. Det har varit en lång dag på dagis för deras del. Märks att det tar på dom och när vi kom hem blev det bad och lek innan vi satte oss i soffan och höll på att somna hela bunten =)
Älsklingen skulle haft julbord med sitt jobb idag men det blev inställt. Det går vinterkräksjuka på den andra skolan och det är inget som någon vill släpa med sig hem denna vecka ;-) Så istället är han och hjälper sin pappa med lite renovering.

Själv sitter jag nu här, konstigt med ensamma kvällar. Är oftast tvärtom, Christian som är själv när jag stänger =) Men imorgon är det stägning för min del och då är ordningen återställd. Har två kvällar på jobbet framför mig och på fredag slutar jag skapligt. Då ska vi fixa det sista inför julafton =D Ser verkligen fram emot även denna jul. Sen man fick barn är dom fyllda med massor av glädje. Är verkligen tacksam över att få fira den tillsammans med nära och kära!!

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback