Packat & klart!

God morgon!
Nu står väskan färdigpackad, bara neccesären som ska ner. Men det får bli efter att dom sista sakerna i använda. Min kära har tex inte borstat sina tänder än ;-)
Om en stund ska jag fixa några små ärenden innna jag åker och hämtar upp mamma. Min pappa är på jobb i Sthlm så han sluter inte upp förän in eftermiddag. Innan dess får grabbarna busa loss med mormor och moster. Vi åker lagom till lunchen. Skönt att börja skapligt nu när vädret verkar lite busigt hela vägen ner.

Kommer inte blogga mycket mer förän senare ikväll när vi checkat in och ätit en bit mat. Får se om vi hinner med någon shopping i Helsingborg med?! Skulle vara skoj med tanke på att det var väldigt länge sen vi var i den staden =)
Önskar er en fin helg. Kanske med snö...??!! =)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback