Pigga!

God morgon!
Mille kunde inte riktigt somna om efter 05, så när Melle vaknade strax innan 06 var vi redan lite vakna. Somnade tidigt igår, redan innan min kära kom hem. Han klev nog innanför strax efter 22. Men det är skönt att lägga sig i sängen och ta igen sig efter intensiva dagar som nu råder.
Idag kommer det nog att smälla till på jobbet. Det var varit mycket folk men idag börjar mathandlingen på allvar. Måndag och tisdag har nog bara varit en försmak på vad som komma skall ;-)

Innan jobbet idag ska jag fixa med shopping till dagis. Vi har samlat in pengar och nu ska en fin julgrupp inhandlas. Hoppas bara att jag hittar någon som faller mig i smaken. Vill inte ha något krammsigt, klassikt snyggt ska det vara! Sätter mitt hopp till Blomstertorget =)

Nu ska jag dricka upp min latte och sedan ta en dusch. Barnen leker snällt för tillfället så jag passar på då. Om en stund kan allt ha ändrats ;-)

Ha en skön dag!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback