Underbara december

Julmånaden är nu här. Snön lyser fortfarande med sin frånvaro. Tror den kommer göra det i några veckor till. Inte ser det ut att vara någon snö i sikte här ;-)
Saknar ljuset som den ger, knarret under fötterna när man går. Och för att inte prata om den höga klara luften. Dom vackra dagarna när det ligger ny fin snö och solen skiner. Gahhhh, ge mig vitt puder NU!!

Denna första december har spenderats på jobbet. Nästan hela 1,5 timmar tidigare än jag var planerad. Jätteskoj må jag säga. Men det är en försmak på passen som väntar i helgen. Nu är nästa ledighet först om en vecka. Är bara att tuta och köra!
Kom hem lagom till middagen. Barnen bestämd igår taco, så fredagsmyset tog vi idag. Imorgon kommer jag hem när dom sover. Då hinner vi inte med något mys. Får vi ta igen på lördagen efter jobbet =)
Efter middagen var det dags att öppna första luckan i chokladkalendern. Gissa om det var två små ljus som åt första biten. Men efter det blåstes ljusen ut när dom insåg att det inte blev mer förän imorgon ;-) Det är verkligen nu som nedräkningen till julafton har börjat på riktigt.


Snorunge som lekte loss igår ;-)



Nu ska jag fortsätta se Bödacamping. I tisdags när Mikie var här betämde att vi att någon gång ska vi åka på campingsemester ihop. Varför, jo titta på programmet och ni förstår. Vilka människor det finns ;-)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback