Back on track!


Tar igen mig efter "första" arbetsdagen =)

Idag var det dagen D. Första riktiga arbetsdagen efter föräldraledigheten. Var med en visst pirr i magen som jag klev in genom dörrarna imorse. Men trots att jag tagit del av bassisluskerna och hade gröthuvud så gick det riktigt bra. Lite segstartad men det släppte under dagen. Och vilken roliga dag det har varit. Jag tycker verkligen att det är så roligt att vara tillbaka.
Att vara hemma och ledig har gjort mig gott. Har så mycket energi att lägga ner på mitt jobb. Precis så som det ska vara =)

Kommer bli en tidig kväll i sängen. Förkylningen har gjort mig trött men även all information. Mycket nytt att "lära sig igen". Jag behöver uppdatera mig om många saker. Men nu är jag ledig två dagar så jag hinner smälta allt.
Hoppas er vecka börjat lika bra som min !?

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback